Sikersztorik

Business Insider Sajtóközlemény megjelenés

A többkamerás mobil videózás és élőzés űttörője, a RECnGO számára készült sajtóközlemény megjelent a magas presztízsű Business Insider oldalán! A weblap 227 millió látogatót mozgat meg havi szinten és a nemzetközi üzleti hírek egyik legfontosabb platformja. A közleménynek magas tartalmi és formai sztenderdeknek kellett megfelelnie és a cég erős háttere, valamin t a termék kiváló jellemzői jelentették a garanciát a megjelenésre. 

A közlemény teljes szövege ezen a linken érhető el.

RECnGO Earned Media

"A többemberes stábokat és a drága kamerák hadát kerülné meg a Recngo – alkalmazásával már egy mobiltelefonról is változatos képi anyagot lehet gyártani. A részben korábbi Ustreamesekből álló csapat az élő közvetítéses piacot reformálná meg" - írja a Forbes a hazai startupról, amely 200 ezres nemzetközi felhasználói bázisát szeretné növelni.

A RECnGO számára indított Earned Media kampány elérte az egyik vezető német tech blog, a Heise bloggerét is, aki górcső alá vette az alkalmazást és eképpen nyilatkozott róla: "Az egyetlen kamera perspektívával rendelkező stream-ek unalmasak. A RECnGO akár 12 iPhone-t és Androidot is összekapcsol egy stream-ben és a felhasználó egy Mac alkalmazással HDMI kamerákat is csatlakoztathat. A videó- és hangkeverők csodálatosan működnek!" A teljes cikk, amely 57 K webes és közösségi média elérést generált és pozitív hatással volt az eladási számokra is, ezen a linken olvasható.

MileageWise - SEO blogging

A MileageWise az itthon iparági piacvezetőként szereplő RoadRecord amerikai változata, amely 2020-ban indult hódító útjára a tengerentúlon és már több tízezer felhasználóval büszkélkedhet.

Itt a feladat az, hogy minden egyes blog bejegyzést maximálisan optimalizáljunk egy-egy kulcsszóra, hogy minél előkelőbb helyezést érjünk el a Google-ben.

A jobb oldali példán az egyik új blog bejegyzés képernyőfotója látható, rajta a Google Fatrank mérőjével, amely mutatja, hogy a cikk az első helyen landolt a "trip auto classification" kulcsszóra az USA-ban! Maga a cikk ezen a linken olvasható.

A WIWE mobil EKG a Forbes UK-ben - Earned Media

Az egri Sanatmetal Kft által gyártott WIWE mobil EKG híre messzire eljutott, többek között a Forbes UK is lehozta Dr. Enrique Dans részletes cikkét, amelyben a szakember a WIWE-ot az Apple Watch EKG mérőjével hasonlította össze. A felettébb sikeres megjelenés egy jól időzített és jól irányzott pitch következtében jött létre és jó pédája volt annak, hogy a legnagyobb hírű outletek is várják a hazai innovációk hírét! Az eredeti cikk ezen a linken olvasható, alább pedig a professzor nyilatkozik a közös munkánkról:

"
My experience with Ádám was great: he not only spotted me as a potential influencer in the middle of the MWC in Barcelona, but he also treated me and my editorial freedom with maximum respect, always understanding that I was not just a person who writes about technology, but also an academic with a longstanding career that wishes to remain independent. This made me feel extremely comfortable, and was also a significant factor to make the decision to go back to him for additional information, and write a few things about WIWE. This extremely respectful attitude and empathy is precisely what many brands could - and should - learn from."


Enrique Dans, Professor of Innovation at IE University

East-Tec - SEO blogging 

Az East-Tec egy nagyváradi és amerikai székhelyű cég, amely kormányzati szintű adatmegsemmisítő és adat-titkosító szoftvereket gyárt és forgalmaz. Itt is kulcsszó-optimalizált cikkekkel indultunk kedvező helyekért a Google-ben és a bal oldali példán látható, hogy a cikk a "cover internet activity tracks" long-tail kulcsszóra a negyedik helyen jön fel az amerikai keresőkben! Az már csak hab a tortán, hogy ez a cikk jópár éve készült, így ékes bizonyítéka annak, hogy egy jól megírt SEO-cikk hosszútávú befektetés és éveken át képes forgalmat generálni! Az eredeti cikk itt olvasható

"Ádám SEO copywriting projekteken dolgozott as East-Tec-nél. Tapasztalt angol szövegíróként több általa írt blog cikk is az első találatok között jelent meg a Google-ben, így szívből javaslom olyan magyar cégeknek, amelyek külföldön szeretnének érvényesülni és szükségük van SEO copywriting kampányokra!" Malita Jenő, CEO @East-Tec

 
wiwe mobil ekg reszt

WIWE - Termék-teszt review, Earned Media 

Egy sikeres pitch folyományaként az egyik szerkesztő, akik egyben orvos is, lelkesen levezetett egy termékminta-tesztelést és tapasztalatait ledokumentálta a neves amerikai blogon, amely egészségügyi innovációkkal foglalkozik.

"Ádám kivételes szakértelemről tett tanúbizonyságot a PR területén, ami kiváló márkatudatossághoz vezetett és hatásos review-kat generált. Ezek pozitívan befolyásolták eladásainkat és segítettek elérni céljainkat. Az Earned Mediában szerzett szakértelme döntő szerepet játszott az influenszerekkel, az iparági szakértőkkel és a médiával való erős kapcsolatok kiépítésében, ami lehetővé tette számunkra, hogy jelentős márkaelismertséget érjünk el. Ami igazán megkülönbözteti Ádámot, az a rendkívüli elkötelezettsége és a hajlandósága arra, hogy extra erőfeszítést hozzon a projekt sikere érdekében."

Szabó Éva,
Division Director
Diagnostics - myWIWE
Sanatmetal Ltd.

 

NXLog - Earned Media Sajtóközlemény

Egy sikeres pitch kapcsán earned media megjelenést kapott a cég a HelpNetSecurity oldalán, a cybersecurity témájában kiemelkedő megoldásokat bemutató vezető európai blogon.
govinda

Govinda Étterem - Influenszer earned media

Az egri Govinda étterem számára készült blog bejegyzések egyike váratlan earned mediát eredményezett:

"Az Ádám által írt blog posztok mind jól teljesítettek a Govinda Facebook oldalán megosztva, aztán egyszer csak nem hittünk a szemünknek: az egyik posztra nem más, mint Jamie Oliver küldött egy like-ot! Mondanom sem kell, hogy rövid idő alatt több ezer lájkot és látogatást kapott a poszt!"

Lajosházi Péter
Marketing Manager
Govinda Eger

Hazai innováció vs Apple, Earned Media

A hazai fejlesztésű mobile EKG nem mással kelt versenyre PR kampányom során, mint az Apple-lel, amely akkor hozta ki saját EKG mérőjét, amelyet a karórába integrált. Az összehasonlító tanulmányok felkeltették a hazai és a külföldi sajtó érdeklődését, íme egy cikk a nagy hírű német tech blog, a Computerbild hasábjairól, melynek szerkesztői az egyik vezető német klinka-hálózat professzoraival karöltve végezték a WIWE, az Apple Watch és még három másik külföldi mobil EKG tesztelését. Íme a teljes, eredeti cikk.

 
govinda
Power Prose
Telefon: +36-20-528-9149
E-mail: adam.csorghe@powerprose.hu

Adatvédelmi Tájékoztató